لپ تاپ استوک و کیس

  • ۰
  • ۰

برای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ این مقاله را بخوانید

برای افرادی که علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارند و فقط می خواهند برای این منظور لپ تاپ بخرند، قطعا لپ تاپ استوک گیمینگ مناسب تر خواهد بود. به خصوص اگر می خواهید یک شبکه بازی راه اندازی کنید و به همین دلیل به تعداد زیادی لپ تاپ نیاز دارید، قطعاً بهتر است لپ تاپ های مخصوص بازی بخرید زیرا برای شما عملکرد سیستم بهتر از ظاهر آن است و اگر می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید. خرید لپ تاپ باکیفیت و سریع قطعا به صرفه و سود خواهد بود. برای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ، باید برخی از فاکتورهایی را که در زیر به آنها اشاره می شود، در نظر بگیرید.

 

ویژگی های لپ تاپ گیمینگ استوک

 

لپ‌تاپ‌های موجود در انبار انواع آنلاک هستند و به همین دلیل به لپ‌تاپ‌های دست دوم معروف هستند. این سیستم ها اغلب توسط مشتریان قبلی برای مدت چند ماه یا 1-2 سال استفاده می شد. شاید فکر کنید لپ تاپ های استوک به دلیل استفاده از آن ها عملکرد خوبی ندارند، اما جالب است بدانید که لپ تاپ های استوک قبل از اینکه وارد بازار شوند از نظر یکپارچگی سخت افزاری و ظاهر لپ تاپ مورد آزمایش قرار می گیرند. . در صورتی که اجزای سیستم مشکلی نداشته باشند در فروشگاه های معتبر برای فروش عرضه می شوند. برای خرید لپ تاپ گیمینگ، حتما چند فاکتور را در نظر بگیرید:

- سرعت لپ تاپ بازی خود را افزایش دهید

لپ تاپ های گیمینگ قطعا باید بسیار سریع باشند. یعنی مدت زمان لازم برای خاموش شدن نهایی لپ تاپ ها 5 ثانیه و همزمان بوت شدن سیستم است. از طرفی سرعت بالا برای پردازش بازی بسیار مهم است. بازی های کامپیوتری گرافیک بسیار سنگینی دارند و اگر قدرت سیستم کامپیوتری شما زیاد نباشد، به سختی بازی خواهید کرد. پس برای خرید لپ تاپ گیمینگ باید به موضوع سرعت فکر کنید و آنهایی را انتخاب کنید که پردازنده عالی دارند. هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ، حتماً به نتایج تست سیستم نگاه کنید تا ویژگی های CPU را بررسی کنید. حتی اگر اطلاعات خاصی در این زمینه ندارید، نتیجه آزمایش را به یک مهندس کامپیوتر مورد اعتماد ارائه دهید تا قدرت پردازنده را به طور کامل آزمایش کند و به شما بگوید که آیا این سیستم برای بازی های رایانه ای مناسب است یا خیر.

قطعات داخلی با کیفیت بالا

از ویژگی های اضافی لپ تاپ استوک گیمینگ می توان به گرافیک و حافظه باکیفیت علاوه بر صفحه نمایش اشاره کرد. سیستم شما باید بهترین کارت گرافیک را داشته باشد تا در هنگام مشاهده تصاویر کیفیت رنگ ها و تصاویر به وضوح دیده شود. همچنین حافظه سیستم باید بالا باشد تا بتوانید سنگین ترین بازی های رایانه ای را خیلی سریع برای خود پردازش کنید. وجود سیستم خنک کننده قدرتمند و همچنین فناوری های پیشرفته در قطعات داخلی از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه کرد.

عمر باتری لپ تاپ

سلامت باتری لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی هایی است که هنگام خرید لپ تاپ استوک گیمینگ باید به آن توجه کنید. هدف از خرید لپ تاپ این است که بتوانیم برای چند ساعت بدون نیاز به جریان مستقیم از آن استفاده کنیم. بنابراین، در نتیجه تست استوک لپ تاپ، باید مشخص شود که باتری چقدر دوام می آورد و چقدر می تواند شارژ داشته باشد. باید از باتری های لپ تاپ قدرتمند استفاده کنید، زیرا هر چه باتری سالم و قوی تر باشد، ساعت های بیشتری بدون نیاز به برق می توانید از آن استفاده کنید و این باعث کاهش فشار روی سیستم شما می شود.

سلامت صفحه کلید

در نهایت برای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ تمامی کلیدهای کیبورد را کنترل کنید زیرا در طول بازی اغلب از آنها استفاده می کنید و اگر برخی از آنها آسیب ببینند قطعا بازی با چنین سیستمی برای شما سخت خواهد بود.

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • حمید امینی

لپ تاپ استوک گیمینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی